16 Eylül 2010 Perşembe

Evlere Dantel İşi Vermek İstiyorum

Evde Çalışıp Azda Olsa Ailesine Katkı Sağlamak İsteyen Bayanlar.

İmalatçısı Oldumuz Dantel Ürünlerinin Dantellerini Sizlerde Örüp Mutfak Bütçenize Katkı Sağlayabilirsiniz.

Dantel Öremem Diyen Bayanlarda Çevresinde Ördürüp Komisyon Alabilir.

Yada Hem Kendisi Örüp Hem de Grubunu Kurarak Artı Kazanç Sağlayabilir.

Bursa'ya veya Türkiye'nin Her Yerine Dantel Ördürebiliriz.

Lütfen, Gerçekten İhtiyacı Olan Bayanlar Arasın.

msn: info@dantelci.com

cep: 0505 7221644

serkan sevinç

Evlere Dantel İşi İsteyen Arkadaşların Dikkatine

1. Öncelikle en az 10 kişilik bir grup kurma şartı isteniyor.

2. Boncuk kesme vs... işi degil sadece dantel örme işi isteniyor.

3. 50 numara polyester ipten örülecektir.

4. Haftada 1000 adet isteniyor.

5. Fiyatlandırma tane başınadır fiyatını yukarıda belirtilen 05057221644 nolu tel. serkan beyden ögrenebilirsiniz.

8 yorum:

  1. ben ümraniyede oturuyorum dantelin tanesi kaç lira bilgi verirmisiniz ödemeniz nasıl paradada sorun yaşarmıyız çünkü arkadaşlarla yapıcaz teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  2. ben kocaelide oturuyorum 15 kişilik bir grubum var bize iş verirmisiniz 05305602538

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peçete danteli için bilgi alabilrisiniz

      el_isim2007@hotmail.com

      Sil
  3. gurur167@hotmail.com

    dantel yapmak isterseniz bilgi için

    YanıtlaSil
  4. Dantel işi yapmak istiyorum yardımci olur musunuz

    YanıtlaSil
  5. Dantel işi yapmak istiyorum yardımci olur musunuz

    YanıtlaSil
  6. Gaziosmanpasada oturuyorum her turlu tig isi dandel orgu yaparim

    YanıtlaSil